Masterplany

Zaawansowane koncepcje programowo-przestrzenne. Są to opracowania szyte na miarę, które mogą pozostać na poziomie głównych wytycznych, kierunków i rekomendacji. 

Najbardziej zaawansowane wersje mogą zawierać strategie marketingowe, analizy rynkowe, biznesplany, strukturę własności, etapowanie, koncepcje architektury i infrastruktury, dokładne opracowania typologii i produktów deweloperskich, wizualizacje i animacje – jedynymi granicami są budżet i czas.

Przewaga dzięki wizji

Praca z masterplanem i wizjami rozwoju daje znacznie więcej możliwości i elastyczności inwestorom. Ten sposób jest w Polsce dość niszowy i jeszcze nie wszyscy inwestorzy czują jak i kiedy z tego korzystać. Przy dużych i złożonych inwestycjach jest to naprawdę pomocne narzędzie, które przydaje się wszystkim zaangażowanym na dalszych etapach inwestycji. Widząc potencjał takiego opracowania oraz model współpracy inwestorzy i architekci bardzo chętnie się angażują.

Metoda narracji

Komunikacja jest dla nas co najmniej tak ważna jak sam projekt. Metoda oparta na budowaniu narracji (storytelling) zaczerpnięta została od architektów i urbanistów pracujących na całym świecie przy bardzo konkurencyjnych i skomplikowanych projektach. Jest bardzo efektywna w tłumaczeniu złożonych programowo inwestycji. Każdy woli posłuchać inspirującej opowieści zamiast przebijać się wyłącznie przez opisy techniczne, unormowane rysunki i tabelki.

Relacje

Jeśli jesteście inwestorami, którzy ułatwiają pracę swoim partnerom, idą w świat ze spójną wizją dla dużego obszaru i mają ambicję, aby stworzyć coś nowego, to zyskujecie coś co trudno przeliczyć na zwrot z inwestycji – budujecie dobre relacje i stajecie się ważnym partnerem dla władz lokalnych i społeczeństwa.

Korzyści

Oto kilka korzyści z pracowania na masterplanach, które warto rozważyć jako inwestor:

Jasna wizja
i kierunek inwestycji

Posiadanie spójnej i dobrze opracowanej wizji całego projektu ułatwia negocjacje warunków zabudowy i rozwoju. Dodatkowo może zainspirować władze lokalne do współpracy przy realizacji inwestycji.

Skuteczny pitch
dla partnerów

Posiadając klarowny masterplan z opisem produktów deweloperskich i głównych kierunków, będziecie w stanie przekonać potencjalnych partnerów do współpracy już na wczesnych etapach projektu.

Precyzyjne oczekiwania
wobec architektów

Masterplan pozwoli wam dokładnie określić, jakich architektów szukać i czego oczekiwać na dalszych etapach projektu. Będzie to także solidna baza do opracowania konkursów architektonicznych.

Łatwiejsza współpraca
z agencjami marketingowymi

Posiadanie opracowanego masterplanu ułatwi współpracę z agencjami marketingowymi na etapie promocji inwestycji. Dzięki temu będą one miały klarowny obraz waszych planów i będą mogły lepiej dostosować swoje działania promocyjne.

Kontakt

Każdy projekt jest inny i wymaga indywidualnego podejścia.
Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły.